joi, 3 aprilie 2008

Poezii de Dragoste

Poezia 1

Cand te vad plang de fericire
Cand te aud parca esti langa mine
Cand ma saruti mor de iubire
Iar daca nu ma vei iubi
Gandurile ma vor chinui
Si nu voi mai avea de ce trai

Poezia 2

Te as iubi
Te as indragi
Si sufletul ti as oferi
Daca a mea vei fi
Iubire mi ai oferi
Si nu ma vei parasi

Poezia 3

Te doresc
Chiar te iubesc
Fara tine nu traiesc
Si stau si ma gandesc
Ca imbatranesc
Prieteni ma ocolesc
Iar la greu ma parasesc
Si la tine ma opresc
Si ne sfatuim
Dragoste ne oferim

Poezia 4

Te iubesc ca viata mea
Te iubesc enorm
Te iubesc asa cum florile iubesc pamantul
Cum pasarile iubesc cerul
Te iubesc ca pe o ploaie in timpul unei secete de vara
Te iubesc ca pe un soare care rasare in timpul unui anotimp friguros dupa lungi zile de ger cumplitTe iubesc

Poezia 5

Te iubesc
Te voi iubi
Chiar daca a mea nu vei mai fi
Dar vei ramane mereu in sufletul meu iubito


Poezia 6

Daca as putea da timpul inapoi as faceo
Ce sa fac daca te iubesc
Ce sa fac daca nu stiu

Poezia 7

Din inima din suflet
Din tot ce ai mai scump
As vrea sa fiu cu tine
Oriunde si oricand

Poezia 8

Iti sarut gurita dulce
Daca mangaieri imi va aduce
Te voi iubi ca viata mea
Si daca voi muri fara ea
Sufletul e doar al tau
Si te voi iubi mereu

Poezia 9

Tristeti bucuri imi darui
Si visele mi le narui
Te doresc asa cum esti
Si daca in ochii ma privesti
Pe loc ma vrajesti


Poezia 10

Iubirea este inselatoare
Fericirea trecatoare
Prietenia ajutatoare
Iar dragostea noastra nemuritoare


Poezia 11

Vai ce rau imi pare
Ca dragostea dispare
Si nu voi iubi
Decat cand voi muri
Te am iubit
Mai amagit
Am suferit
Mai parasit
Si miai lipsit

Poezia 12

Esti ingerul meu
Ce ma poarta mereu
Si ma ajuta la greu
Esti zeita frumuseti
Si chiar daca nu vedeti
Eu stiu ca te iubesc
Si doar pe tine te doresc
Dar nu stiu cum sa iti spun
Dar teas saruta ca un nebun
Si sa te ajut la fel
Cum face al tau sufletel
As vrea sa ramai
Pe umar sa imi spui
Ca ma iubesti si tu
Si iti voi da si sufletu'
Inima de o vrei
Nu trebuie sa intrebi
Doar o iei.


Poezia 13

Eu te iubesc
Pe bune nu glumesc
Si ma gandesc
Oare de ce doresc
Daca as ti tias spune
Pt ca te vreau pe tine
Sa fim impreuna
Nu doar o luna
Ci sa ramanem mereu
Unul langa altu la greu
Sa sti ca te visez
Dar oarecum ma indepartez
Un pic pt ca sa nu te stresez
Te pup si te iubesc
Cu tine vreau sa traiesc

Poezia 14

De traiam o zi fericita
Vreau sa fi a mea iubita
Rar mai uit ca nimeni nu m-a iubit
Mereu stau la geam
Si ma gandeam
Ca am fost ferit
Sau nefericit
Sa spun ca iubesc
Si ca doresc sa mai traiesc
Pentru ca am pe cine sa iubesc

Poezia 15

Iubesc ce este frumos
Dar nu uit ca am fost norocos
Sa te intalnesc pe tine
Ca esti de ajuns pentru mine
Sa stai langa inima mea
Sa nu te desparti de ea
Sa ramanem asa
Pana Dumnezeu nu va lua
Sa fim impreuna
Si sa ne luam de mana
Sa ne sarutam nebuneste
Chiar daca lumea ne priveste

Poezia 16

Te as iubi
Dar ce as primi
Suferinta nu vreau
Multumesc
Mai bine nu mai iubesc
Ma crezi sau nu
Asta e adevaru
Iubesc si vreau sa primesc
Dar nu sunt pe interes
Vreau doar afecetiune
Si dragoste cu pasiune
Daca nu primesc
De dragoste o sa ma feresc
Poate doar o sa te intalnesc
Ca sa am la ce sa ma gandesc
Ca poate ma indragostesc

Poezia 17

De ma mai iubesti
Spune-mi doar cand ma privesti
Tu esti si vei fi ingerasul meu
Chiar daca imi este greu
Eu te voi iubi mereu
Si de ma iubesti la fel
Spune-mi doar un cuvintel
Si a mea vei fi
Si cand ma vei dori
Nu vei apuca a clipi
Ca pe mine ma vei zari
Si alaturi iti voi fi mereu
La bine sau rau
Vei fi langa sufletul meu
Pentru ca te iubesc prea mult
Si nu as suporta nici macar un gand
Ca tu nu vei fi langa mine curand
Esti speranta dragostei mele
Din care apar mii stele
Pentru ca nu pot trai fara tine
Vreau sa fi langa mine
Si nimeni nu este ca noi
Pentru ca va iubim si pe voi
Ca dragostea noastra e mare
Si o impartim cu oricare

Poezia 18

Daca mai ar exista vreodata
Un inger sau alta fata
Sa ma raneasca inca o data
Eu nu as mai iubi
Pentru ca voi suferi
Serios eu nu glumesc
Mai bine singur sa traiesc
De mai iubi macar tu
Imi ajutai si sufletu'
Dar acum eu raman asa
Pentru ca iubesc pe cineva
As vrea sa gasesc iubirea
Ci nu dezamagirea
Ca iubesc cu adevarat
Chiar daca nu am sufletul impacat
Eu te pup si imi iau ramas bun
Daca vrei sa mergem pe alt drum

Poezia 19

Te iubesc
Si te doresc
Si as vrea sa iti vorbesc
Nu doar sa te privesc
Ce sa fac daca nu indraznesc
O sa incerc o data
Si daca ma refuzi ramane sparta
Dar ai grija de mine
Ca sensibil sti bine
Acum sunt fericit
Si implinit
Apoi pot sufar si plang
Si nu stiu cand sa mai rad

Poezia 20

M-am indragostit de o fata
Ce inima mia furato
Mor dupa tine
Nu stiu daca e chiar bine
Nu imi pasa de nicio fata
Nici acum nici alta data
Ce sa fac draguta mea
Mai inebunit nu altceva
Esti prea frumoasa
De nu cred ca sunt in viata
Arati bine, esti desteapta
Nimeni nu poate sa te intreaca
De mai iubi si tu
Tias da si sufletu
Dar nu stiu ce sa spun
Ai sufletu bun
Dar nu pot sa vorbesc cu tine
Pentru ca esti mai frumosa decat mine
Si nu pot trece peste
N-am ce sa fac asta este
Chiar daca te iubesc
Nu pot sa te mai privesc
Chiar daca ma intristez
Stiu ca nu e bine
Dar daca ma refuzi pe mine
Voi suferi prea mult
Si ajung ca in trecut
Cu depresi adevarate
Si cu gandiri de moarte
Intr-o zi iti voi spune aceste cuvinte
Pana atunci le tin in minte
Si cand voi fi pregatit
Si momentul potrivit
Sper sa nu fie prea tarziu
Si sper sa mai fiu
Si sa nu mor
Cu acest dor
Pana atunci te sarut dulce
Si sper ca iti va ajunge
Pana voi fi destul de mare
Si sa nu ma rusinez asa tare

Poezia 21

Aproape departe oriunde ai fi
Sa sti ca doar pe tine te voi iubi
Inima ta va continua sa bata
Acum nu alta data
Pentru sufletelul meu
Care te iubeste mereu
Chiar si la greu
Cu gandu la tine
Am numai fericire
Stiu foarte bine
Ca si tu te gandesti la mine
Si cum reusim sa fim iubiti fara suparare
Nici noi nu stim cum oare
Pentru ca dragostea este prea mare
Pentru doua fiinte muritoare

Poezia 22

Imi pare rau ca neam certat
Nu stiu ce mi sa intamplat
Dar esti o persoana de neuitat
Te iubesc doar pe tine
Esti totul pt mine
As vrea sa te intorci inapoi
Sa fim doar noi doi
Sa traim ca inainte
Te iubesc nus doar cuvinte

Poezia 23

Te iubesc asa cum esti
Si in ochi cand ma privesti
Pe loc tu ma inebunesti
Fara privirea ta
Numai stiu ce este viata
Te iubesc doar pe tine
Tu sti cel mai bine
Ca tu esti tot ce imi doresc
De aceea te iubesc

Poezia 24

Ce sa fac
Doar pe tine te plac
Doar la tine ma gandesc
Chiar daca e greu si gresesc
Doar pe tine te iubesc

Poezia 25

Tu ma faci mereu sa zambesc
Esti persoana ce o doresc
Te iubesc! nu imi pot da pace
Fara tine nu pot!n-ai ce face
Inina mea doar pe tine te vrea
Alaturi mereu langa ea
Cand te zaresc la scoala
Inima numai este goala
Este plina de tristeti si fericiri
Si cu lacrimi ce nule pot stapani
As vrea te uit dar nu pot
Din inima mea sa te scot
Dar mi-am dat seama acum
Ca nu e cea ce am vrut
Ca daca tu dispari din inima mea
Nu mai ramane nimenea
Si viata mea nu va mai avea rost
Traind mereu fara folos

Un comentariu:

Anonim spunea...

poeziile tale sunt frumoase si foarte originale