sâmbătă, 5 aprilie 2008

My jurnaly

Poezia 1

Strofa 1

Nu stiu cum sau ce este iubirea
Dar am invatat ce e dezamagirea
E un lucru rau
Ce se lasa greu
Cu plansete si dureri
Chiar cu urmari

Strofa 2

Eu nu suport trecutul
Nici necunoscutul
Pt ca nu e cum am vrut
Poate ca asa e trecut
Sa sufar pana mor
Nu mai zic de dor
Asa este sortit
Sa sufar la infinit
Sa mor fara prieteni
Sa nu stie nimeni
Ce fac si ce gandesc
Ca sa nu ma pretuiesc
Oameni ce ma pot ajuta
Stiu sau nu pot afla
Pt ca nu ma lasa inima

Strofa 3

Am nevoie de ajutor
Inaite sa mor
Daca nu voi fi ajutat
Voi fi manipulat
Si cred ca o sa devin
Vagabont si nu o sa revin
O sa raman hoinar
Fara bani in buzunar
Ce umbla si nu asculta
Nici de cel ce il ajuta
Asa ca eu las lucrurile asa
,Acum e doar la alegerea ta.


Poezia 2

Uite ce gandesc
Eu stiu ca asta doresc
Pt ca nu pot sa ti vorbesc
Nici in ochi sa te privesc
Pt ca ma rusinez
Si mai si oftez
Pt ca nu ma potrivesc
Cu felul tau de a fi
Sau de a gandi
Asta e, nu pot sa fac nimic
Pt ca asa e scris sa fiu mic
In inima ta sa nu apar
Si daca sunt sa dispar
As vrea sa nu se intample
Dar asta e sortit in frunte
Sa pun inima in joc
Si sa nu am noroc

Doar pe tine sa te iubesc
Si inima so dezamagesc
Esti ingerul meu
Ce ma poarta mereu
In sufletul sau
Si ma apara de rau
Ca sa ajung la Dumnezeu
As dori daca a mea nu vei fi
Si pe altu vei iubi

Poezia 2

Mereu aceste poveste
Lumea nu ma iubeste
Tata are mereu multe prentii
Vrea sa invat intr-una si fara exceptii...
Mama cu treaba ca intotdeauna
Si cu nu mai suport ca si acuma...
De iubire numai zic...
Sunt foarte groaznic...
Blonda ce o data o iubeam...
Si doar la ea ma gandeam...
ACum incerc so uit
Pentru a fi fericit...
Nu stiu daca va fuctiona
Dar ar fi bine pt inima mea...
Singura mea alinare
Este prietenia noastra ce nu moare...
Chiar daca nu iti sunt recunoscator
Tu sti ca mereu iti voi fi dator
Pana intr-o zi cand am sa mor...

Niciun comentariu: